Ooooh, me likesmiken wrote:Takkjon wrote:grattis med corrado, en veldig så fin og orginal corrado
Er forsåvidt vinterfelger som står på bilen. Har TSW 16" til sommer. Sånne som wormy har, bare med grå mutter.

Moderator: Moderators
Ooooh, me likesmiken wrote:Takkjon wrote:grattis med corrado, en veldig så fin og orginal corrado
Er forsåvidt vinterfelger som står på bilen. Har TSW 16" til sommer. Sånne som wormy har, bare med grå mutter.






 Og er sålang strålende fornøyd med byttet
 Og er sålang strålende fornøyd med byttet
Står bak i manualen hvordan "draget" skal være originalt (graf). Hvis du har en ny kam, så "flytter" den noe effekt fra lavt turtall til høyt turtall ettersom jeg har forstått, noe som vil si at du får mindre bånndrag.smiken wrote: Hvordan skal draget i en orginal G60 egentlig være? når har momentkurven peak? Lurer på om kanskje noe ligger i eksosen min og lager propp. Synes den blåser veldig på tomgang. Det sekundet etter jeg har startet er den rolig, så er det akkurat som om det bygger seg opp trykk i eksosen, så begynner den å jobbe. Kan også være tomgangsregulator som koser seg
 Vanskelig å si egentlig. Finner sikkert ut av det til slutt
 Vanskelig å si egentlig. Finner sikkert ut av det til slutt  Har ikke noe sterkt behov for mer effekt før jeg får kjørt inn kompressoren uansett. Så jeg har jo litt tid å forske på
 Har ikke noe sterkt behov for mer effekt før jeg får kjørt inn kompressoren uansett. Så jeg har jo litt tid å forske på 

 
 

 Porting og rs utblås og alt det der er jo på gjøremålslista.
 Porting og rs utblås og alt det der er jo på gjøremålslista.

Stemmer, sorry.. Sovet 5timer/døgn i snitt hele uke, så overså at det sto "to-do"... :\smiken wrote:woot, bilen er jo dønn orginalPorting og rs utblås og alt det der er jo på gjøremålslista.
Lader vel 0,6 orginalt, eller noe i den duren

 Frister litt med 2,9 corrado :>
 Frister litt med 2,9 corrado :>
 
 
 . Men vet det er mange som er uening med meg om det.
 . Men vet det er mange som er uening med meg om det.

