1) Frontfangeren er festet med 4 17mm bolter som du kommer til under bilen. På passasjersida må du ta vekk luftsjakta til bremsene. Er en liten guide her:
http://www.corrado-club.ca/mods/bumper.html - Mulig ikke alt stemmer overens ang. lys i fangeren osv, men denne hjalp meg
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2) Spør noen andre
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
3)
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2017851 - eneste jeg vet om for øyeblikket. Men du trenger nok også litt modifiseringer for å få det EU godkjent, men det er mulig.
4) 0.3 bar betyr enten at du har en stor boostlekkasje eller at kompressoren 95% sikkert er ødelagt.
5) Spørs hvem som overhalte. SS tuning gir iallefall garanti mener jeg å ha lest, og Polo Classic tror jeg også gjør det. Gtech vet jeg ikke om gjør det, og de er de eneste jeg vet om som overhaler G-ladere i Norge. Er det en seriøs "aktør" bør det ikke være noe problem, da en person med dårlig erfaring fra overhaling fort kan ødelegge mye for ryktet.
Jeg ville prøvd med ISV reroute om jeg var deg. I mitt tilfelle så lakk det ut en god del gjennom ISV-ventilen, uten at jeg hørte noe. Andre lekkasjer (slangeklemmer) hørte jeg med en gang når jeg hadde vinduet oppe, selv om de var bak "støvskjermen" ved hjulet. Evt så er det måter du kan høre etter lekkasjer ved tomgang, men jeg har ikke prøvd det, så jeg tørr ikke si hvordan..