1)
Som noen kanskje har lest i posten min om bilen, har jeg nå fått jevnt ladetrykk. Det er jevnt i 2. gir, 1. gir.. Men i 3. gir ved kanskje 3500-4000 rpm (husker ikke helt når), går den ned til ca 0.5-0.6 bar, for så å stige igjen. Motoren blir litt mer "stille" akkuratt når det skjer, for så å gå igjen. Husker ikke om det skjer hver gang, da det er begrenset med ganger man kan akselerere hardt på 3. gir i dette land.. (Lovlig

Søkte litt på CC-Canada sitt forum, men der er alt på engelsk (Ikke noe problem normalt, men jeg vet ikke hva det norske navnet på alt de snakker om er).. Kan det være co-pot'en som er bittelitt løs? Leste på CCC-forumet at jeg burde sjekke O2 sensoren, stemmer det og evt hvordan gjøres det? Eller er det andre tips?
2)
Noen ganger når jeg ikke har noen pedaler inne og har bilen i gir (triller), så går den ujevnt. Dvs, den "hopper" eller hva jeg skal si. Motoren har nye motorfester, og sitter bra, før dere spør om det. Litt småirriterende, men ikke noe farlig (tror jeg??). Kan dette ha sammenheng med "1)", eller er det noe annet?