Når jeg først kjøpte bilen fungerte sentral låsen helt fint, nå har den sluttet og fungere på venstre siden av bilen (førersiden). Veldig irriterende å måtte gå rundt bilen for å få låst alle dørene, er det noe ledning styr inni døra der som kan ha ramla av ? alle låsene fungerer perfekt, men går ikke fra førersiden. Noe som ikke stemmer inni nøkkelhullet eller?
Når jeg først kjøpte bilen fungerte sentral låsen helt fint, nå har den sluttet og fungere på venstre siden av bilen (førersiden). Veldig irriterende å måtte gå rundt bilen for å få låst alle dørene, er det noe ledning styr inni døra der som kan ha ramla av ? alle låsene fungerer perfekt, men går ikke fra førersiden. Noe som ikke stemmer inni nøkkelhullet eller?
Takknemmelig for all hjelp!
Har samme problemet på min, får bare låst opp og igjen førerdøra fra den sia, sentrallåsen fungerer ikke. Tror det er en mikrobryter som sitter i dørlåsen der som har streika, for hvis jeg låser opp eller igjen fra passasjersia så fungerer sentrallåsen på førerdøra (erog, det er ingenting galt med vaccumslagene inn i døra). Skal være mulig å bytte, men jeg har ikke rukket å kikke på det enda.
Mikrobryter i dørhåndtaket ditt som er gått. Kjent problem.
Og microbrytern kommer ikke løs så du må ha nytt dørhåntak. Desverre.
rundt 1000 lappen på møller. husker ikke helt men tror det var rundt det.
Kisseg60 wrote:Mikrobryter i dørhåndtaket ditt som er gått. Kjent problem.
Og microbrytern kommer ikke løs så du må ha nytt dørhåntak. Desverre.
rundt 1000 lappen på møller. husker ikke helt men tror det var rundt det.
Er vel ikke noen som har liggende et dørhåndtak med Mikrobryter i da? (til førerdøren)
de selger ikke dørhandtak til corrado lenger på møller heller. jævlig dumt når det er problemer med dørhantakene jeg har dørhåntal liggendes, men der er den "tappen" på innsiden ødelagt så da får du ikke åpnet døra, men får vel kjøpt rep kit til dem på ebay.