Der var endelig feilen min løst for godt;)

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
_DENON_

Der var endelig feilen min løst for godt;)

Post by _DENON_ »

lest mye på forumer og feilen lå i feilinstilling av co pot meteret (for feit blanding) derfor pluggene mine ofte ble sotet) og at bilen fusket ved gassen i bånn. stilte den fra 537 til 500 sist, det hjalp vistnok, men så leste jeg at den bør ligge på mellom 400 og 500 så jeg stilte den idag til 450 ohm. tok meg en kjøretur nå og den fusket ikke en enseste gang og dette var også når motoren var over 100 grader....

digg med en corrado som går som den skal ass....

har kn filter , men lurer på om jeg skal sette på den originale luftfilter boksen igjen og sette kn innsats filter, fikk mye mer bøs lyd med luftfilter boksen. mer sånn bromme lyd. med kn konet filter så blir lyden litt mer motorsag aktig ikke fullt så bøs, men den får jo den pipe lyden fra kompressoren mer hørbart da, men den er ikke så viktig for meg, så jeg skal sette på original boksen snart.

slipperå tenke på at vann kommer på filteret også, + at bilen får jo riktig med kaldt luft i filteret. tror det er best med originalt;)

takker for alle som har hjulpet meg med masse tips...
Terje Henriksen
jon

Re: Der var endelig feilen min løst for godt;)

Post by jon »

sorry meg for et kanskje dumt spørsmål, men hvorfor lage en ny tråd for hver gang det dukker opp noe "news" om problemet ditt? hvorfor ikke bare fortsette temaet på den første tråden om dette problemet?? :roll:
Kid-Rado!
_DENON_

Post by _DENON_ »

der hadde du et godt poeng jon.skal prøve å ikke lage så mange tråder her. kan være enig at det har blitt en del i det siste.hehehe. men skal skjerpe meg jeg.
Terje Henriksen
jon

Post by jon »

he he,,, mente ikke å være ufin altså, men er jo også lettere å følge med på problemet når alt står samlet :wink: ....
Kid-Rado!
Post Reply