Bilen går bra den, ikke noe feil med den , men jeg tror feilen kan være tennpluggene, det er ikke original plugger på bilen nå, er noen platinum plugger, husker hvilket merke det var,er byttet i nederland. saken er at når jeg pusher gassen i bånn for å dra på litt, så vil ikke bilen reagere , den rykker litt, så jeg må da ta det pent på gassen ikke klemme den helt inn, gasse litt sakte, da rykker den ikke, men jeg har nå bestillt nye plugger, dehelt originale bosch W6DP0. og helt nye tennkabler også, bensinfilter er nettopp byttet, og helt nytt fordeler lokk. pluggene er litt sotete, , så jeg tror de pluggene som er i nå ikke er helt orignale at det skaper den rykninga, altså feil tenning eller dårlig tenning.
håper nye plugger og nye kabler gjør susen.
idag har jeg fått på plass alt av matter på passasjer siden igjen og gjort den helt tørr etter den møkka vannlekasjen som kom ifra en dårlig pakning rundt løvfilteret, nå er den blitt pottet tett, fikk satt på ny gummilist, satt på vinduslister rundt , altså ikke orignal pakning, og satt det på plass, og fikk dratt på TEC7 rundt løvfilteret, vi spylte bilen skikkelig og lenge, ikke en dråpe kom inn , ahhhh deilig, endelig slippe duggete ruter.
litt lugging ved gasspådrag hva er dette???
Moderator: Moderators
litt lugging ved gasspådrag hva er dette???
Terje Henriksen