Greia er at jeg må ha ny høyre dør. Og det kommer til og se humbugg ut etter lakk.. (Er jo bare dør som blir lakkert) Fargeforskjellen kommer nok til og bli stor frykter jeg.. Men den har sine forskjeller fra før og.Så mulig det går opp i opp, haha.
Vet ikke hvor mye lakkeringa kommer på wormy. Det går heldigvis på forsikringa for min del !
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
"Hadde jeg visst at det var SÅ mye jobb med det tannstaget og termostaten, hadde jeg aldri tatt den in"
Det var en av kommentarene hans. Har på følelsen at regninga blir en smule høy.. Døra og lakk var det minst 1 uke vente tid på. Og jeg fikk ikke lov til og bruke den i mellom tida heller..
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Ja.. Da har jeg fått tilbake bilen.. Den har nå stått stille siden 1. august. 1 måned 3 uker og 2 dager. Og jaggumeg lenger skal den stå !
Motoren blir varm som fy med en gang. skjifte termostat hjalp ikke.
vifta funker sa mekanikern.. Han sa funket etter at man stoppa motoren, men ikke på det andre hakket. (Den skal vel slå inn ved rundt 90 grader (?). Dette gjør da altså ikke min... Det morsomme er at den faktisk ikke slår inn etter at man har skrudd av motor hell - som mekaniker hevda at den skulle gjøre.
Døra ble jeg heller ikke fornøyd med. Var sig i lakken under dørhåndtaket og mangla 1. stk klips (til inmaten av døra) og et feste (eller hva det var) er bøyd.. Dog så ble fargeforskjellen ikke så stor... Han klarte også og skru på rattet ca 30 grader skevt. Imponerende
Så nåå er jeg frustrert.. Har aldri vært så nære ved og vurdere salg før og kjøpe en driftsikkert civic.........
Ang. vifta me så er det vel bare en ting igjen som kan væra kalt, ledningsnett (?)...
Last edited by Oekern on 23 Sep 2008, 20:11, edited 1 time in total.
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
hvis du har skiftet termostat og varmeproblemet kom etter det, kan det være en ødelagt termostat, men om den er ny, er sannsynligheten liten. du kan du sjekke:
-motortemperaturgiveren som sitter på toppen.
hvis den er deffekt vil den gi feil signaler til ECU. skru den ut og gå på med ohm meter.
den skal vise en viss mengde ohm ved en gitt temperatur. slike verdier står i verksted håndboka.
du kan også gå over pluggene på temp. giverne til motoren å sjekke om det er ukontakt.
det er jo gratis å sjekke:P
-Vw Corrado G60 Club Sport
-Vw Corrado VR6 Cup Car
-Vw Golf 04 TDI Pacific