Prosjekt "NoName"

Her kan du legge frem ditt prosjekt

Moderator: Moderators

Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Kristaafa »

Det skal jeg gjøre, ser ikke bort ifra at vi klarer å spore opp en ;) Denne bilen skal på veien omgående!
Image
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Mouh »

hehe, ja det er også min mening ;)

vel i dag så har det skjedd mye, jeg har fått tak i en reim som var 1990mm lang altså 3mm kortere enn det som skulle være der med 70mm ladehjul.
men den var jo så kort at det var helt h¤#?="ete og få den på, så da gikk jeg ned på ladehjulet til 55mm på SC'en så nå får jeg heller kjøre den inn med litt ladetrykk i innkjøringen..
men når jeg skulle ha på den reima så var den så kort at jeg måtte vri den på ved og snurre på veiva....
og like etter at vi hadde fått på den så hørte vi en litt ekkel lyd... *klonk* sa det bra toppen...
og joa jeg hadde seff ikke fått på regreima riktig.. kammen var 180grader feil..
så nå er det fikset opp i og alt ser ut til å funke bra..
jeg hadde egentlig planer om å starte den i morgen, men jeg tror det utgår da jeg ikke fikk tid til å gjøre klart alt..
så da tror jeg oppstarten forflyttes til Fredag.
så skal jeg jobbe som en gud i morgen for å få den i stand til å starte..

Når alt kommer til alt så er jeg vel egentlig litt glad for at den reima var litt kort.. for hadde den ikke vært det så hadde det nok blitt en rast topp i morgen.. ;)

så leksa i dag var; "skjekk ALT minst 3 ganger før du er sikker på at det er riktig ;)*

så det jeg fikk gjort klart i dag var vel ikke annet enn å få på reima og ordne med bensintilførselen.
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Kristaafa »

Jeg har reim på 1995mm imårra om du vil ha.
Image
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Mouh »

hmmm, jeg vet ikke om 5mm vil utgjøre så mye, jeg vet jeg etterspurte 1993mm, men det var fordi jeg hadde fått info om det fra BBM, men jeg kan ikke skjønne at det er riktig, da je gmåtte gå ned 15mm i dim på kompressorhjulet for å få den på...

men jeg takker for forsøket og jeg vet hvor jeg skal henvende meg neste gang jeg trenger reim ;)
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Kristaafa »

Bare finn ut hvilken reim du egentlig må ha, om du ønsker å kjøre med det store reimhjulet. Jeg skaffer det meste :)
Image
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Mouh »

Men den er god, hvis jeg skal ha det store hjulet må jeg nok opp i en størrelse på 2010 tenker jeg.. eller noe deriblant..

jeg har da nesten alt klart for første oppstart i morgen, og regner med at jeg kommer til å vri om nøkkelen en gang mellom 18-20 tiden.

så de som vil være med bør sende meg en mld eller noe så skal jeg geleide dere hit ut til Aurskog der bilen står.

TLF: 97110203
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Mouh »

må bare legge ved noen bilder av hvordan motorrommet ca ser ut nå:

Image

Image
User avatar
Morten Tangen
Posts: 297
Joined: 24 Sep 2007, 16:55

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Morten Tangen »

nice :shock: :shock: ser helrått ut. du har og legge ut filmsnutt når du får fyra den!
Corradopower!
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Mouh »

Morten Tangen wrote:nice :shock: :shock: ser helrått ut. du har og legge ut filmsnutt når du får fyra den!
haha, det kommer nok det ja ;)
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Kristaafa »

Ja, det er et krav! Jeg kan desverre ikke komme å beskue oppstart, da jeg må bytte foringer på bilen til dama så jeg får den gjennom EU denne måneden.
Image
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Mouh »

ahh, vel det går nok bra ;)
skal få det på film, så alle kan se/høre ;)
User avatar
royrado
Posts: 104
Joined: 17 Aug 2008, 06:42

Re: Prosjekt "NoName"

Post by royrado »

Spennende dette her. Hva med utvendig, er du helt ferdig? Er spent på hva du velger av styling til bilen oxo...
88 g60
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Mouh »

styling er på vei ;)

jaja, grunnet en kjøevannslekasje på toppen som jeg ikke hadde mulighet til å tette med en gang, så er den virkelige oppstarten satt til i morgen kl 1400.
så de som vil benytte seg av siste sjanse til oppstart av denne bør si ifra/møte opp ;)

jeg fikk jo dratt den på starteren da, og det er ikke noe feil som jeg kunne se sånn umidelbart der..
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Oekern »

Har ikke noe bil til disp. Så jeg får ikke kommet.

Så da slenger jeg meg med de bilde og video kåte gutta !
Det blir krig om du ikke legger ut film ! og evnt. bilder :mrgreen:
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: Prosjekt "NoName"

Post by Mouh »

hehe, jeg har ikke noe enda.. så vi får se i morgen..
Post Reply