mye dugg i bilen veldig ofte

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
_DENON_

mye dugg i bilen veldig ofte

Post by _DENON_ »

sliter med mye dugg i bilen, er sånn hele tiden, er ikke noe vått i bilen heller. rart, kjipt når kvelden kommer og sette seg inn i bilen med masse dugg på rutene.

og en annen ting bestilte meg noen nye baklykter fra autoshineshop.no, de er faen ikke tette, sist jeg vasket bilen kom det litt vann inn i lyktene så det er dugg i dem nå, dritt ass, får vel hva man payer for.

noen som har slitt med dugg i frontlyktene??? og grøftelysa. jeg har nemlig fått det også nå.er det pga fuktig vær??? noen andre som har hatt problem med dette på corrado eller bare meg igjen.

faen ass
Terje Henriksen
Kisseg60

Re: mye dugg i bilen veldig ofte

Post by Kisseg60 »

har du tatt opp å sjekket under teppene? kan ligge vann der selv om du ikke kjenner det på toppen!
jon

Post by jon »

jeg hår dugg i tåkelysa (og akvarie :shock: ), men det er fordi de er sprekte da.. (sorry, usaklig svar :mrgreen: )
Kid-Rado!
Kristaafa

Post by Kristaafa »

Har også slitt med mye dugg på rutene, og har funnet ut at det ligger ganske mye vann under teppet. Ta ut seter og gulvteppet en dag, og sett inn en liten vifteovn, så kommer det nok til å hjelpe litt. Glava'n under teppene holder utrolig lenge på vannet.
Image
Splintre

Post by Splintre »

Hvis du først er under teppe å sjekker, så merk deg hvilken side det er vått på.
Hvis det er på passasjersiden, så lekker det sikkert inn gjennom pakningen på løvdekselet over varmeapparatet. Kan også være i døren, eller fra takluka.
På førersiden, så kan det være døren eller (slik det faktisk var hos meg!) der hvor panserwiren løper ut.
Kan også være bak, gjennom pakningen på lykta, eller rundt bagasjelokket.

Var på alle plassene hos meg. Men har fiksa nå, though.

Et tips kan være å røske utav teppet, sitte inni bilen, og be noen spyle den, slik at du ser om det lekker.
Sigg?
Post Reply