Det er påmontert altfor stor turbo, og bilen er blitt kjørt med fritt ladetrykk. Det var egentlig bare snakk om tid før det måtte gå galt
 Den ble "ved et uhell" kjørt til 2 bar, så gikk det to uker, og bilen gikk som et dass. Det ble funnet igjen et stempelkjørt i bunnpannen, men mer vet jeg ikke. Er ikke klar over hvor mye reprasjoner som må til, men jeg skal jaggu se om jeg får den til nå i sommer =)
 Den ble "ved et uhell" kjørt til 2 bar, så gikk det to uker, og bilen gikk som et dass. Det ble funnet igjen et stempelkjørt i bunnpannen, men mer vet jeg ikke. Er ikke klar over hvor mye reprasjoner som må til, men jeg skal jaggu se om jeg får den til nå i sommer =)Bilen er forresten meget pen i lakken, og alt fungerer, utenom vindusheisen på passasjersiden. Jeg må nesten inrømme at den er finere holdt en rotrexcorradoen min, og bare det gjør det verdt et forsøk på å vekke den til live igjen!
Forresten, bilen starter og går. Kjørte den faktisk fra Sandnes til Bergen, uten noen problemer i det hele tatt. Litt dau i bånndraget bare.
 
 Mer vet jeg ikke. Jeg aner ikke hvilke turbo som er montert, hvilke grenrør som står på, åssen dyser det er montert, eller hvilke stempler det må kjøpes inn. Blir spennende å se når det blir litt tørrere vær, hvilke gromdeler som står å bare venter på å bli dullet med =)













 
   
  

 
 

