Ja nei altså jo fler Corradoer utpå på en gang, ting skjer
sist jeg var på bane med Corradoen lånte jeg bort reserve hjulet mitt,
fikk lakken på bak caliperen min til å boble og det var en som stadig ble svart flagga for å legge igjen bensin på banen
ja, det er virkelig tryggest å holde seg på sidelinja, når det er så mange gærninger som driver på utpå der...
(er ikke det som er den eneste grunnen til at jeg holder meg på sidelinja, men det skal jeg ikke si så høyt, for da blir jeg bare mobbet ) *kremt*two point slow!*kremt*
Hva ligger oljetempen på ved normal og hard kjøring hos dere andre da???
Er en viktig faktor for meg det her..vil nødig gjøre jobben en gang til....
Det må bli lenge til i så fall
Glenn Ønsker meg ny Corrado :-/ Medlem av eldrerådet
Ja nå har motor gått 140 mil....
Oljeskift ventes innen 200 mil.
Da får vi prøve oss litt forsiktig frem og slippe løs hestene.
Kanskje litt vanskelig nå som det er hvitt ute.
Har merket at Corrado ikke akkurat er noe vinterbil.
Tror den får stå i garasje og kun kjøres på godværsdager.
Glenn Ønsker meg ny Corrado :-/ Medlem av eldrerådet
glennern wrote:Hva ligger oljetempen på ved normal og hard kjøring hos dere andre da???
Er en viktig faktor for meg det her..vil nødig gjøre jobben en gang til....
Det må bli lenge til i så fall
Corrado G60 Rotrex: 92 grader ved fin kjøring. 102 grader ved kosekjøring over lang tid.
Corado G60 Turbo (Når den gikk): 86 grader ved fin kjøring. 98 ved grisekjøring.