rusk i varmeapparat kanalene jævla DRIIIIT

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
_DENON_

rusk i varmeapparat kanalene jævla DRIIIIT

Post by _DENON_ »

Jævla masse møkk som jeg har fjerna med å bruke kompressor luft i lufte kanalene på corran. Jeg hører når jeg setter vifta i stilling mot ruta at det svermer masse piss i systemet , prøver å vri vifte slusene å få det ut derifra mens jeg kjører men det vil ikke ut. Har hatt masse sånn gammel skumgummi som har snødd ned hele bilen min mens jeg har latt vifta gå på fullt. men tydligvis ikke fått ut alt. Dritt ass. sånn typ skumgummi som sitter rundt ledningsystemet bak bilradioen og sånn som ligger rund vifte kanalal stopperene for å gjøre det tett når man stenger de. De spruter ut i små mengder nå, men før var det helt sykt ass. jeg har nedsnødd corran med det her en stund. hehehhe er bare skumgummi men uannsett sitter å spytter for at jeg blir nedsnødd mens jeg kjører corran, dere forstår at dette er jævla drit ikke sant, så må jeg da lissom åpne hele jævla dashen for å gjøre rent da? da driter jeg i det lissom.

og en annen ting, jeg bruker castrol olje 5w 50 på corran. olje temp kan lett nå 110 og 112 når jeg kjører, men det er vel ikke noe farlig det?

skal være bra olje dette her,men ved neste skift har jeg masse mobil 1 olje på lager. og ja jeg bruker seff helsyntetisk olje hehehhe.

bare lurer på hva normal temp skal ligge på .....
Terje Henriksen
Torpern
Moderator

Post by Torpern »

oljetempen varierer veldig har jeg inntrykk av,men på min er det ca 110-116 ved normal kjøring,men jeg vet noen ligger på ca 100... :)
namk

Post by namk »

Min ligger rundt 90 ved vanlig kjøring.. Blir det litt kø og slikt, kommer jeg oppi 100.. Over det må litt langkjøring eller litt mer ulovlig kjøring til :P
jon

Post by jon »

min ligger som regel rundt 100. jeg bruker quaker state 5w50..
Kid-Rado!
Post Reply