Den startet ikke med engang fra vinterdvalen, kom en klikkelyd fra relè nr 21?
Tok det ut og så på det og satte det inn igjen. Startet med engang.
Hva gjør dette relè?
Endelig ut i frihet
Bare å få vasket den så ser den litt bedre ut.
Ser ut som det å sette inn orginalvifta har løst kjøleproblemet.
20min på tomgang og aldri over 90grader
Noen som vet om setereguleringsbryterene kan brukes om hverandre?
Høydejusteringsbryteren er defekt og det koster en liten haug på ebay. Men det er jo bare en bryter så det må vel være mulig å kunne bruke andre brytere??
Siden jeg kjøpte bilen bilen så har jeg måttet låse meg inn via passasjersiden.
Kjøpte denne fra ebay, fikk kodet den om hos den lokale vw-forhandleren. Gjør ting litt lettere fremover
Betalte kun 150kr. Det er en jobb som tar kun 10min, men skal man gjøre det selv så må man ha litt utstyr. Ender fort over den summen da.
Kan virkelig anbefale å ha et som funker, er ufattelig mye lettere å gå ut og inn av bilen.
Begynner å bli ferdig med bilen, noe som er litt digg
BlackDragon07 wrote:
Satser på å få dette ferdig til 2015`s store begivenhet
Things to be done;
1. Bytte dempere foran (av med coilversettet og bytte foringer i demper tårnet) Noen som vet hvor jeg kan bestille nytt til en ok pris? Delvis check (kun fått byttet bak, men vil få det byttet i løpet av juli)
2. Montere på Eibac stab.stag under og stab.stag i motor rom. Undone
3. Demontere dash`n og bytte varmeregistret (er ikke veldig motivert for denne jobben, kan hende den blir utsatt ) Nesten check. Har jobbet med en mulig løsning som ser ut til å fungere. Digg med varme igjen!
4. Få fikset varmeproblemet (prøver å montere på OEM radiatorvifta i første omgang, kjøper ny radiator hvis ikke det hjelper) check. Funka som gull med den orginale vifta!
5. Få fikset el.vinduene (noe kjedelig å kjøre uten at vinduene virker ) Måler -9volt på selve kontakten i døra, aner ikke hva det betyr?! Undone
6. Nye dekk. Kommer til å gå litt ned på dim fra 215 til 205 for å unngå at det subber for mye. Undone
7. Bygge om baggasjerommet for å få plass til et reservehjul + nedfelt forsterker. check
8. Bilen skal eu-godkjennes før juni. Greit å være tidlig ute, så jeg begynner så fort veien blir bar igjen Undone, Vil bli gjort i løpet av juni/juli
Fått tak i noen andre felger nå, men er litt usikker på om jeg faktisk kan bruke de.
De har ET 35, men det er kun 2-3mm klaring til bakakselen.
Holder avstanden seg konstant eller endrer den seg? Går vel ut ifra at den er konstant.
Avstanden er konstant, ja.
Kan jo møte "problemer" med steiner som kan komme i mellom, men all klaring er god klaring
Evn.t kan du space ut, de er vel godt innafor hjulbua ? Hvis de ikke er sjukt breie da.
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Good to know
Har kjørt med spacere på de felgene jeg har nå, noe lei subbing etter bugrun turen
Så kommer til å gå ned til 205 fra 215 dim, da går de akkurat på innsiden
Og treffer man på riktig onkel så kan de fort henge seg opp i at man kjører med spacere