Lurer på hvilke størrelser/dimensjoner høyttalerne foran ved ruta er på og de bak på siden ved hatthylla?
om noen vet hadde det vært flott

Moderator: Moderators
Alle merker har flere "serier", da. Jeg har selv Pioneer foran i golfen. (Sett til 7500kr - fikk det til 2'000 demobrukt. Spiller veldig braBlackDragon07 wrote:Hmm kanskje jeg skulle byttet ut pioneer med focal hvis de er så bra?
Jeg ville trukket opp nye ledninger. Det jeg har gjort i alle mine biler. Så legger du opp til ekstern forsterker (i bagasjen f.eks.) når du først er i gang. Det blir en helt annen lydkvalitet med det. De originale ledningene er 20+ år gamle, og du skal mest sannsynlig kjøre mye kraftigere høyttalere enn de er designet for.sonny wrote:hei igjen og takk for svar!
Har funnet noen gode høyttalere tenker jeg, men åpna opp gitteret osv som for høyttalerne som er i dashbordet og det er det ikke noen ledninger til høyttalere?? noen som har opplevd noe slikt? + at ledningene som skal brukes til bak funker heller ikke, noen som har noe forslag til hva jeg bør starte med å sjekke?