

Får håpe du får den igjennom uten alt for mye mikk med BT.
Snodig at slike ting er ufattelig enklere i sverige?!?!?
Moderator: Moderators
Nytt feste til diffen i bakstillinga, ja. Jeg beskrev det i søknaden. Bakstillinga boltes direkte på karosseriet som før, så sånn sett ingen forskjell utover det.Sigurd wrote:Det virka jo ikke håpløst det svaret der. Men du kunne ikke lage nye fester til haldex-systemet? Du må vel sveise inn nye fester i bakstillinga til diffen?
Audi TT quattro, Golf/Passat 4-motion, f.eks. Ikke noe kokret bil, tar det jeg finner. Bruker en kombinasjon av Syncro/Haldex deler. Må nok korte inn eller forlenge drivaksler osv, men det bør gå greit.g60 wrote:men hva slags bil henter du haldex ifra da?
Hmm, takk for linker. Ikke vært inne på de sidene førvickedspeed wrote:Jeg mener http://www.turbo-corrado.com/index2.html solgte adapterkit til bakdiffen, ser at de har startet firma
http://www.crc-performance.com/index.ph ... 0&Itemid=1
Kanskje verdt å høre med dem...
Syncro er gammeldags helmekanisk system, begynner å slite / bli ødelagt når du kommer noe særlig over 200hk. Ganske "spinkel" konstruksjon enkelte steder. Jeg har allerede knekt 3 02A kasser med gamle motoren, 02C kassene til Syncro er ikke noe bedre, og med flere punkt som kan feile.BlackDragon07 wrote: Hva er forskjellen på syncro og det haldtech?
Spennendeg60 wrote:riktig..
hvordan blir det å koble opp det elektriske på dette da?