Møte sted står litt lenger opp

Har du fått en dato på grenrøret?
Enig med deg angående stereo, det er et must!!
Moderator: Moderators
Skal ta og sjekke om jeg kan ha et slikt ledningsnett, har en roteeske med masse smått ivickedspeed wrote:Blir mindre klar for hver dag jeg..
Innsugsmanifold er ute og jeg har lyktes i å få løs 4 muttre til eksosmanifolden. Nå trenger jeg mer wd40 og litt arbeidslyst for å komme videre.
Fant også sprø og sprukne ledninger på kabelsettet til dysene, så det må overhales. Håper jeg får tak i koblinger med ledninger hos Møller i morgen.
Skal få sjekka i kjellern i morgen eller når jeg har mulighetvickedspeed wrote:Ypperlig, takk for anne innspill om ledningsnett. Jeg rakk ikke innom Møller idag, så hvis noen av dere har et som ikke er godt stekt fra før...![]()
Nå er de siste 4 boltene dynka i wd40, skal holde på et par dager nå med jevlig dusjing.
Sjekk tråden dinvickedspeed wrote:Ypperlig, takk for anne innspill om ledningsnett. Jeg rakk ikke innom Møller idag, så hvis noen av dere har et som ikke er godt stekt fra før...![]()
Nå er de siste 4 boltene dynka i wd40, skal holde på et par dager nå med jevlig dusjing.
Så bravickedspeed wrote:WD40'en gjorde susen, 3 til ute, nå gjenstår kun en, nummer to fra førersiden, på undersiden. Denne er vanskelig å komme til, noen som har noen tips?
Da ser det ut som gps`n sitt batteri har tatt kveldenBlackDragon07 wrote:Begynner å nærme seg Bugrun![]()
Jeg tar med en oppdatert gps for navigasjon og plutselige "bokser"![]()
![]()
Angående kommunikasjon så kom jeg over denne fra teknikmagasinet.no til en grei pris.
Cobra MT 645 VP
Walkie-talkies med 8 km rekkevidde, VOX og 968 kanaler.
Denne kan også kjøpes enkeltvis