KrissHansen wrote:Kikket på denne i fjor på VACN treffet på Våler Strøken bil!
Takk for det. Jeg så på bilen din også på Våler i fjor. Det så veldig bra ut. Skal du på Våler i år også?
Ja, må prøve å det Blir sikkert det eneste VACN-treffet i år for min del Prioritere heller OijOij-treff, og kansje BugRun Skal til Polen i slutten av juni også, på Race1sm-treff
KrissHansen wrote:
Ja, må prøve å det Blir sikkert det eneste VACN-treffet i år for min del Prioritere heller OijOij-treff, og kansje BugRun Skal til Polen i slutten av juni også, på Race1sm-treff
Bug Run sier du? Vi er flere som skal dit så kult hvis det er flere som henger seg på
KrissHansen wrote:
Bug Run sier du? Vi er flere som skal dit så kult hvis det er flere som henger seg på
Når er det treff på våler?
Kansje når er det? vålertreffet er førte helga i juni
Sigurd wrote:Jeg har tenkt meg til Våler jeg også. Det hadde vært kult hvis flere blir med
Helt enig! Altfor lite Corradoer på treff!
Ser ut som treffet på våler er i samme helga som bugrun er.
Skal til bugrun i år så da utgår våler dette året.
Men treffkalenderen 2014 er fullspekka av treff så vi burde klare å få til et hvor det er mange corradoer