Jeg skulle hatt valset hjulbuene bak litt så jeg får bilen enda lavere.
Men akkurat det koster jo litt.
Så jeg kom på en ting, det er jo ingen plast innerskjerm der. Så lurte på om det kanskje hadde gått ann å rett og slett kutte vekk den bretten som går inn der? Er det noen regler for at det skal være en brett inn på skjermkanten?
Må jo selvfølgelig finpusse slik at det ikke blir noen skarpe kanter osv..
For i prinsippet da vil det jo si at jeg får enda mere klaring enn med valsing, for den bretten inn som blir etter valsingen får jo man ikke om man kutter, så da blir det vel noen mm ekstra med klaring
Jeg har hvertfall aldri hørt om noen regel for at det skal være en brett innover på skjermen. Men du risikerer jo at den kutter opp dekket ditt hvis (når) det subber Bedre å bare fylle den med tectyl og brette den opp?
Kristaafa wrote:Jeg har hvertfall aldri hørt om noen regel for at det skal være en brett innover på skjermen. Men du risikerer jo at den kutter opp dekket ditt hvis (når) det subber Bedre å bare fylle den med tectyl og brette den opp?
Vel, brette den opp blir jo valsing da..hehe..
Men vil nok ikke kutte dekket, for jeg har så strekk på dekket så om kanten kommer borti noe, så er det nok bare litt på felgen evnt.
Men som sagt så må man jo runde av kanten slik at kanten ikke blir skarp da.
Den er dobbel ja..hmm..da blir det noe annet.
Å brette kanten utover synes jeg ikke er noe fint, generelt breddig av skjermer på corrado synes jeg faktisk ikke er noe pent. Liker hvordan skjermen ser ut orginalt
acoupe wrote:Den er dobbel ja..hmm..da blir det noe annet.
Å brette kanten utover synes jeg ikke er noe fint, generelt breddig av skjermer på corrado synes jeg faktisk ikke er noe pent. Liker hvordan skjermen ser ut orginalt
det syntes jeg i utgangspunktet også (liker ikke å forandre for mye karosseri på radoen), men det så faktisk ganske tøft ut......,,
"just for the record", jeg vil ha min original, for hjulet skal jo stikke på utsiden, og skraaaaape borti skjermen
men det er også artig å se andre som gjør noe annerledes, så lenge det ikke er "too much"