Noe må ha fått seg en strekk en plass, for det skal jo ikke være sånn. Nå funker det i allefall fint
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: Moderators
ang olje på disse så kan du gjøre det det gjør på 2.gen Lysholm (som Glennern og Torpern her brukte) å kjøre på med et lukket system i stedet for å bruke motoroljen.crab wrote:Har du noen bilder av olje tur/retur fra lysholmen?
Noe jeg ikke får helt til å stemme med min
http://www.corrado-club.ca/forum/viewtopic.php?p=101450 <-- der ser du for eks en som har gjort detJohnnyCorrado wrote: Mouh: har tenkt på self-contained, men visste ikke om det bare var å gjøre det med den kompressorutgaven jeg har, eller om det krevde noe spesielt.
Skal så absolutt vurdere å gjøre det!
Pussig, samme fyren skrev innlegg om det i min tråd på CCC ;o)Mouh wrote:http://www.corrado-club.ca/forum/viewtopic.php?p=101450 <-- der ser du for eks en som har gjort detJohnnyCorrado wrote: Mouh: har tenkt på self-contained, men visste ikke om det bare var å gjøre det med den kompressorutgaven jeg har, eller om det krevde noe spesielt.
Skal så absolutt vurdere å gjøre det!
det er nok dumt å ha det hermetisk lukket, tror nok jeg ville gjort som han har gjort å lage seg en slik utånding.JohnnyCorrado wrote:Pussig, samme fyren skrev innlegg om det i min tråd på CCC ;o)Mouh wrote:http://www.corrado-club.ca/forum/viewtopic.php?p=101450 <-- der ser du for eks en som har gjort detJohnnyCorrado wrote: Mouh: har tenkt på self-contained, men visste ikke om det bare var å gjøre det med den kompressorutgaven jeg har, eller om det krevde noe spesielt.
Skal så absolutt vurdere å gjøre det!
I prinsippet så er det bare snakk om å fylle opp en viss mengde av den olja, og deretter plugge igjen flensene der feed line osv har vært tilkoblet? Trenger den noen slags utånding, eller kan den være helt lukket? Ser ut som om han har laget en åndeslange til catch tank.
Enig i det.Mouh wrote:det er nok dumt å ha det hermetisk lukket, tror nok jeg ville gjort som han har gjort å lage seg en slik utånding.
Tror ikke den skal blinke for fort om en pære er defekt..? Det er vel stort sett kun "eldre" biler som gjør det? Litt usikker..JohnnyCorrado wrote: Retningslysene må jeg feilsøke. Når man blinker til venstre, så blinker fremre og bakre blinklys normalt, men ikke sideblinkeren.
Når man blinker til høyre, blinker fremre og bakre blinklys for fort... kan være defekt pære på den siden, men på andre siden vet jeg ikke.
Hva havnet du på i CO, da? Burde helst vite hvilken verdi du fikk før vi kommer med forslag..JohnnyCorrado wrote:CO-en vet jeg heller ikke. Sette på 3 bars FPR før kontroll? Justere CO-potmeter?
Nødblinkbryter er på vei i posten, det kan jo hende den også har noe med blinklysene å gjøre.wormy wrote:Tror ikke den skal blinke for fort om en pære er defekt..? Det er vel stort sett kun "eldre" biler som gjør det? Litt usikker..JohnnyCorrado wrote: Retningslysene må jeg feilsøke. Når man blinker til venstre, så blinker fremre og bakre blinklys normalt, men ikke sideblinkeren.
Når man blinker til høyre, blinker fremre og bakre blinklys for fort... kan være defekt pære på den siden, men på andre siden vet jeg ikke.
Hva havnet du på i CO, da? Burde helst vite hvilken verdi du fikk før vi kommer med forslag..JohnnyCorrado wrote:CO-en vet jeg heller ikke. Sette på 3 bars FPR før kontroll? Justere CO-potmeter?
Men ja, du kan justere CO-pot noe.. (Høyere motstand = mindre bensin = lavere CO.)
En 3bar FPR kan også hjelpe noe, selv om lambdaen stort sett "overstyrer" alt.
50-50 på tanken med bensin / E85 vil også redusere CO-en betraktelig..
stemmer detBlackDragon07 wrote:Litt usikker, men lurer på om den skal være under 0.5.