Min corrado
Moderator: Moderators
Tenker du da på innmat? eller utseendemessig?Colorado wrote:Heftig motorrom! Du har vel ikke tenkt å gjøre noe med toppen?
Kan svare på begge jeg.
Toppen skal se sånn ut den gjør, ikke lakkes eller noe. Liker når det er ulakket og ser ren og fin ut.
Når det gjelder innmat osv så skal ingenting skiftes siden jeg ikke skal trimme den noe særlig. Men når jeg har fått bilen helt ferdig skal jeg ta den med opp hit i Volda til en kar som skal overhale toppen, skifte av reg-reim, pakninger, plansliping osv osv..
rub-A-dub
tenkte bare utseendemessig.acoupe wrote:Tenker du da på innmat? eller utseendemessig?Colorado wrote:Heftig motorrom! Du har vel ikke tenkt å gjøre noe med toppen?
Kan svare på begge jeg.
Toppen skal se sånn ut den gjør, ikke lakkes eller noe. Liker når det er ulakket og ser ren og fin ut.
Når det gjelder innmat osv så skal ingenting skiftes siden jeg ikke skal trimme den noe særlig. Men når jeg har fått bilen helt ferdig skal jeg ta den med opp hit i Volda til en kar som skal overhale toppen, skifte av reg-reim, pakninger, plansliping osv osv..
update
I dag har jeg drevet litt med bilen
Bryterpanelet er ferdig, har limt det fast på den ny "oppusset" ramma, så i morgen gjør jeg ferdig kablinga. Blir en slags koblingsboks bak selve ramma hvor jeg enkelt kobler fra og på ledningene om jeg skulle ta ut ramma senere en gang.
Sånn ble det hvertfall:
JA det ble forskjell på lengde mellom indikator lysene, men det får gå, gidder rett og slett ikke å rette på det nå.
Plata jeg laget panelet av er karbon, altså ekte, ikke no jalla drit.
Og for de som lurer på hva bryterne er til, så er:
1:Instrumentlys
2:Stereo
3:Fremdeles litt usikkert, blir enten til xenon lysene, eller noe annet som fremdeles er uvisst.
Den røde nederst: Startknapp;)
Baksiden, ble en del rot der men....:
Den "nye" ramma med instrumentene og bryterpanelet på:
Ny girkule montert:
Ny returslange til g-lader, samt banjobolt og stuss. Og så ny bolt til reim til g-lader:
Bryterpanelet er ferdig, har limt det fast på den ny "oppusset" ramma, så i morgen gjør jeg ferdig kablinga. Blir en slags koblingsboks bak selve ramma hvor jeg enkelt kobler fra og på ledningene om jeg skulle ta ut ramma senere en gang.
Sånn ble det hvertfall:
JA det ble forskjell på lengde mellom indikator lysene, men det får gå, gidder rett og slett ikke å rette på det nå.
Plata jeg laget panelet av er karbon, altså ekte, ikke no jalla drit.
Og for de som lurer på hva bryterne er til, så er:
1:Instrumentlys
2:Stereo
3:Fremdeles litt usikkert, blir enten til xenon lysene, eller noe annet som fremdeles er uvisst.
Den røde nederst: Startknapp;)
Baksiden, ble en del rot der men....:
Den "nye" ramma med instrumentene og bryterpanelet på:
Ny girkule montert:
Ny returslange til g-lader, samt banjobolt og stuss. Og så ny bolt til reim til g-lader:
rub-A-dub
update
I dag fikk jeg gjort ferdig kablinga bak ramma, samt montert den og alle ledningene for at alt skal funke.
Nesten litt usikker på om jeg ble fornøyd med bryterpanelet når jeg ser på bildet, men kan ha noe med blitsen osv å gjøre...jaja...
Så driver jeg å gir diverse deksler osv i bilen ett nytt lag med svart lakk:
Nesten litt usikker på om jeg ble fornøyd med bryterpanelet når jeg ser på bildet, men kan ha noe med blitsen osv å gjøre...jaja...
Så driver jeg å gir diverse deksler osv i bilen ett nytt lag med svart lakk:
rub-A-dub
Ja det gjorde seg med svart dash
Da har jeg fått satt sammen mesteparten av interiøret, noen småting som mangler som f.eks lage noe artig noe nede i oppbevaringsrommet på ramma i midten osv..men da har jeg noe å kose meg med senere.
Her er noen bilder (fy faen jeg irriterer meg over indikatorlysene)
Da har jeg fått satt sammen mesteparten av interiøret, noen småting som mangler som f.eks lage noe artig noe nede i oppbevaringsrommet på ramma i midten osv..men da har jeg noe å kose meg med senere.
Her er noen bilder (fy faen jeg irriterer meg over indikatorlysene)
rub-A-dub