Så da er jeg nok desverre nødt til å lufte det svarte gullet mitt.
Tysklands imortert Corrado.
Gått sine første år i Trondheims området før den kom nedover hit.
Jeg kjøpte bilen i november 2006 og har gjort det meste med den.
Rieger styling med frontfanger, bakfanger og sideskjørt. Emplemfri grill. Bakrute senker.
Lakkert i en orginal vw farge. Svart metalikk med litt blå perlemor, LC9Z. Black Magic.
Ikke lakkert inni dørkarmer osv. orginal svart.
Bilen har fått nye ettermonterte frontlamper som er klare og baklamper som er røde/klare.
Led blinklys på siden.
Senket med Autostyle coiloversett som er godkjent i vognkortet.
Hvite borbet A 9x16 og 215/40 Falken dekk.
Invendig er intr byttet til svart skinn. Med dørpaneler og svarte lister på a,b og c. stolpe.
Elektriske vinduer, elektriske speil, sentrallås.
Ny frontrute i 2008.
Det er montert diverse målere fra autoguage. de fleste er der bare for synsskyld.
Volt og ladetrykk er de eneste som virker.
Hvite intstrumenter i dæsj med blått lys.
Uorginale pedaler, ratt og girkule.
kan følge med svarte tepper og svart dæsjbord samt ny "senter" del vis målerne vil fjernes.
Motormessig er det gjort en del oppgraderinger og utbedringer.
Ny toppakning.
Ventilseter er frest/slipt og toppen er plana.
Det er satt på racing grenrør, 4-2-1 og simons rustfritt hele veien ut. Kat erstatter med fleksirør.
Rs2 portet lader med 68 hjul. manuell strammer på reima. G-ladern har vært på kontroll hos Frode. 3000 km kjørt siden det.
180 graders golf rallye bend som går til en golf g60 intercooler montert bak grill.
Nye svarte silikonslanger til vann og til luft. Crome rør.
Nye plugger, rotor og fordelerlokk.
Kilen på veiva har blitt fikset, nytt veivhjul til tannreima. Ny tannreim.
Alt dette ble gjort før 2010 sesongen.
Ny dynamo i 09.
Det har blitt byttet div pakninger. toppdeksel, bunnpanne bl.a.
Nye ventilløftere.
Bilen er også chipet av Frode Gullbrandsen så det passer til oppsettet.
Orginale dyser med 3,5 bar bensintryksregulator.
Ekstra olje kjøler med 9 riller. plassert der orginal intercoller sitter i v, inderskjerm.
Ellers er bilen hel og pen.
Diverse mangler selvfølgelig på en eldre bil.
Liten skramme i bakfanger, på siden.
Takluke virker bare på vipp. (kan følge med fungerende mekanisme med motor)
Ikke eukontrollert og uten skilter.
Rust på bremserør bak og slapt håndbrekk kan føre til problemer der.
Bilen står for tiden i Tønsberg på vinterlagring.
Pris veit jeg ikke helt men hadde håpet jeg fikk litt igjen.
Har blitt brukt ca 200 tusen de siste 4 årene i deler osv.
70-80 tusen.
Flere bilder kan sendes vis ønskelig.
Christian Dahl.
452 36 222.
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/Corrado/P4154998.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/Corrado/P4155010.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/Corrado/P4155022.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/Corrado/P4155023.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/Corrado/P4155041.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/P22-08-09_1940-1.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/P08-07-09_1857.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/P8290667.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/P8290670.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/P8290669.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/DSC00845.jpg)
![Image](http://i159.photobucket.com/albums/t128/kisseg60/DSC00114.jpg)