![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tenkte å vise den i skien på biltilsynet der..noen som har erfaring med visning av senk der??
Moderator: Moderators
takker for detBlackDragon07 wrote:GrattisEndelig er bilen hjemme
![]()
Som jeg skrev i en annen tråd så har jeg orginale fjærer som gikk igjennom.
De foran er klipte, de bak er helt orginale.
De foran kan du bare få, men de bak er nesten helt nye så de vil jeg gjerne ha en liten slant for.
Eventuelt så kan du bare låne alle fjærene for å få bilen godkjent
ah, ok. Men siden forrige eier ble stoppet i tekniskkontroll av BT, så må jeg vel til de og vise den og ikke NAF? om det er 10-12 cm er ikke så veldig viktig siden jeg har tenkt å skru den endel opp hvis jeg skal godkjenne senkenBlackDragon07 wrote:Det ryktes at bt i skien er VELDIG sære på ting uten for normen,men har du tuv-papirene i orden og papirene på en firhjulskontroll så er du langt på vei.
Mente minimumet var 12cm diagonalt? Men mulig jeg tar feil der.
En av grunnene til at jeg alltid bruker NAF er fordi det ikke er dagsformen til de ansatte som avgjør om bilen blir eu-godkjent eller ikke, men den tekniske tilstanden på bilen:!:
Er ikke helt sikker på hvordan det fungerer etter en slik kontroll, men ring til naf og hør?Morten Tangen wrote:ah, ok. Men siden forrige eier ble stoppet i tekniskkontroll av BT, så må jeg vel til de og vise den og ikke NAF? om det er 10-12 cm er ikke så veldig viktig siden jeg har tenkt å skru den endel opp hvis jeg skal godkjenne senken
ja får høre, men må vel til BT for å få det godkjent i vognkort..det kan vel ikke naf gjøre når jeg tenker meg omBlackDragon07 wrote:Er ikke helt sikker på hvordan det fungerer etter en slik kontroll, men ring til naf og hør?Morten Tangen wrote:ah, ok. Men siden forrige eier ble stoppet i tekniskkontroll av BT, så må jeg vel til de og vise den og ikke NAF? om det er 10-12 cm er ikke så veldig viktig siden jeg har tenkt å skru den endel opp hvis jeg skal godkjenne senken
Vil ikke anbefale bt i skien!!
M.m du høyner den igjen, men det var det du nevnte? Kan hende de går med på det.
vet ikke om jeg trenger denne ny...men må jeg ha ny sånn så kjøper jeg på NBS, der koster den i underkant av 1400,-skognilsen wrote:Når det gjelder lasteavhengig ventil, så drar du til møller. Kostet 2689.-