HJELP!

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
Ingeper

HJELP!

Post by Ingeper »

Bilen min fusker :( Når bilen er kald (oljetemp 0-65grader) går den normalt. Men når temperaturen overstiger dette, er det akkurat som om bilen drukner ved normal kjøring. Når eg gir på går den som den skal og det kommer svart røyk ut bak. Har hatt bilen på to forskjellige verksted bl.a merkeverksted, uten lykke :shock: Fant ut at dersom den går på tomgang til den er opp i 100-110grader bjynner den å gå normalt igjen, men når vifta starter og kjøler den ned, begynner den å fuske igjen :cry: ...

Har bytta blå vanntempsensor. Det hjalp ikkje

Har DU peiling?
Kisseg60

Re: HJELP!

Post by Kisseg60 »

Lambda sonde?
Min røyk sinnsykt og fuska når den var varm. pluss at bensinforbruke gikk i taket.
Da var det lambda sonden som tulla.
Ingeper

Post by Ingeper »

Oki! Takk for det :) skal sjekke den til helga. skal montere nye coilovers da :D

Ingen som tilfeldigvis har TÜV på FK Highsport liggende? og som kunne sendt de på e-post? Fikk ikkje med papirer :evil:
Ingeper

Post by Ingeper »

Da var problemet løst. Var lambda som var kaputt ja :evil: + en vakuumslange... så no e den nett som ny igjen :wink:
Kisseg60

Post by Kisseg60 »

Det er godt å høre at bilen er fikset.
Ron

Post by Ron »

PG motoren min hadde forbruk som en 5.7L Hemi :lol: , da var det jordinga te lamdan.
Ingeper

Post by Ingeper »

Hehe :mrgreen: var rimelig tørst min også. men såg tydlig at det var lambdaen som var kaputt. Heile "kuppelen" på lambda var borte. Den låg å lagde stygg klirre-lyd i cat'en.... :roll:
BlackDragon07

Post by BlackDragon07 »

Stilig bilde du hadde av bilen din 8)
Tatt det selv?
Håper du legger ut en egen tråd av denne :D
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
Ingeper

Post by Ingeper »

Hehe ;) det er nok ikkje min bil. hadde ingen bilder av min på pc'n, men skal fikse det snart :) den har samme farge som den på bildet. Plommerød (Burgunder) eller ka det heter :P
Post Reply