hjelp
Moderator: Moderators
Re: hjelp
det er ikke egen beholder, men grunnet den lange veien så kan det ta litt tid før det kommer noe..
men jeg vil heller sette en finger på at noe har frosset på veien i denne kulden vi har nå om tiden.
Ordinær spylervæsken har et frysepunkt rundt -15.
så kjør så hele bilen blir god og varm, så er det mulig at det gir seg etter hvert
men jeg vil heller sette en finger på at noe har frosset på veien i denne kulden vi har nå om tiden.
Ordinær spylervæsken har et frysepunkt rundt -15.
så kjør så hele bilen blir god og varm, så er det mulig at det gir seg etter hvert
Jeg har heller ikke noe spyling som virker bak, det gjelder også når det er varmt ute... Tror spylerdysa mi bak er defekt.. Tror ikke det er noe lekkasje eller noe da det ikke lukter noe og jeg ikke kan se noe når jeg demonterte litt... Alternativt så er det vel en egen pumpe til spyling bak i spylervæsketanken mener jeg å huske... 
Vil tro du kan teste det ved å koble fra slangen bak ved dysa, legge slangen utenfor bilen og trykke på spyleknappen.. Kommer det ut noe er det dysa, evt strømmen til den. Kommer det ikke noe er det nok pumpa, evt en lekkasje..
Husk også det med temperatur som Tom nevnte.. Dysene foran er varmet før at det ikke skal fryse (iallefall på min), tror ikke det er det bak..
Vil tro du kan teste det ved å koble fra slangen bak ved dysa, legge slangen utenfor bilen og trykke på spyleknappen.. Kommer det ut noe er det dysa, evt strømmen til den. Kommer det ikke noe er det nok pumpa, evt en lekkasje..
Husk også det med temperatur som Tom nevnte.. Dysene foran er varmet før at det ikke skal fryse (iallefall på min), tror ikke det er det bak..
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
Ved vindusviskerenden eller tankenden?
Ok, takk.. Sikkert samme som har skjedd hos meg - får ta en titt..