g-lader
Moderator: Moderators
-
BlackDragon07
Re: g-lader
Nei, men du har en herg60 wrote:hallo.
noen som husker hvor det var bilder av hvordan og hvilken skruer som skulle av når g-lader skal av for overhaling??
http://www.corrado-club.ca/forum/viewtopic.php?t=4107
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
tusen takk for den...g-lader er nå av.og alt er gode ting
takk for hjelpen.
takk for hjelpen.
g-lader er skrudd av..sandblåste den og gjorde den skikkelig rein,MEN SÅ......
guttungen kom borti stativet den stod på,så den datt ned og klask oppi sandbeholderen...så nå er den full i sand og noe av sanden rant inn i selve laderen...dette er vel ikke særlig bra??og hva bør eg gjøre med den??noen ide??
guttungen kom borti stativet den stod på,så den datt ned og klask oppi sandbeholderen...så nå er den full i sand og noe av sanden rant inn i selve laderen...dette er vel ikke særlig bra??og hva bør eg gjøre med den??noen ide??
Om du skal overhale den kan du spørre den/de som skal overhale den om de kan gjøre det.g60 wrote:g-lader er skrudd av..sandblåste den og gjorde den skikkelig rein,MEN SÅ......![]()
Ellers må du åpne den selv og rengjøre NØYE.
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
åhh.. kjiperng60 wrote:g-lader er skrudd av..sandblåste den og gjorde den skikkelig rein,MEN SÅ......![]()
guttungen kom borti stativet den stod på,så den datt ned og klask oppi sandbeholderen...så nå er den full i sand og noe av sanden rant inn i selve laderen...dette er vel ikke særlig bra??og hva bør eg gjøre med den??noen ide??Om du skal overhale den kan du spørre den/de som skal overhale den om de kan gjøre det.
Ellers må du åpne den selv og rengjøre NØYE.
Jeg ville åpna den selv å gjort den rein, så får du bytta seal å sånt i samme slengen, ser det er mange
seal kit ans på ebay
riktig ja..var redd for det
men da er det ikke annet å gjøre da enn å åpne den opp...
men seal kit??
og det er??
eg fant ut av det..
men da er det ikke annet å gjøre da enn å åpne den opp...
men seal kit??
og det er??
eg fant ut av det..

ahh bummer.. det så ikke bra ut!
bare å finne frem vaskesakene da
bare å finne frem vaskesakene da
ja.veldig kjipt...akkurat ferdig med den,så er det på an igjen
noe spes eg bør tenke på når eg gjør den rein??noe eg ikke bør gjøre??middler eg ikke skal bruke??
har bestilt et seal kit,så får eg no gjort det i samme slengen..
noe spes eg bør tenke på når eg gjør den rein??noe eg ikke bør gjøre??middler eg ikke skal bruke??
har bestilt et seal kit,så får eg no gjort det i samme slengen..
hallai, ka det går i?
Lenge siden sist. Kordan går det med prosjektet ditt, alltid nokke som dukker opp el hur?
Har du overhalt g-laderen?
Har du overhalt g-laderen?
88 g60
alltid noe...hehe
pusset den litt og gjort den rein og fin,men så fylte vi den med sand
men ordner seg vel
men de seal kit"ene som ron snakker om,noen ide om hva eg bør kjøpe??er litt forskjellige greier der...fant en endel på ebay...
pusset den litt og gjort den rein og fin,men så fylte vi den med sand
men ordner seg vel
men de seal kit"ene som ron snakker om,noen ide om hva eg bør kjøpe??er litt forskjellige greier der...fant en endel på ebay...
-
Polo Classic
G-lader deler kjøper man ikke på ebay. Sjeldent det er noen med riktig kvalitet derg60 wrote: men de seal kit"ene som ron snakker om,noen ide om hva eg bør kjøpe??er litt forskjellige greier der...fant en endel på ebay...
NO SPEAKERS,
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT