Fått nye gulvmatter foran og bak på begge sider.
Og endelig fått tak i begge høyttalerdekslene til dørene

Moderator: Moderators
Hvordan er den i forhold til orginal g-60 clutch?Polo Classic wrote:Hva er galt med en orginal VR6 clutch?
Føles som standard G60 clutch. Holder greit til 16vTBlackDragon07 wrote:Hvordan er den i forhold til orginal g-60 clutch?Polo Classic wrote:Hva er galt med en orginal VR6 clutch?
Men hva er forskjellen på en g-60 clutch og en vr6?Polo Classic wrote:Sikkert tøft å kunne si at du har det, men er jo litt teit når du ikke har 500 hk da.....
Bedre å bruke penger på noe annet
Litt fordi det er en gammel bil som snart har rullet 210.000km, så jeg renger vel med at den tar kvelden snart.acoupe wrote:men hva er det som gjør at du trenger ny clutch forresten? er den du har gåen?
orginal g60/vr6 clutch er orginalt veldig bra, så å kjøpe orginal evnt tilnærmet orginal duger nok i lange baner.BlackDragon07 wrote:Men hva er forskjellen på en g-60 clutch og en vr6?Polo Classic wrote:Sikkert tøft å kunne si at du har det, men er jo litt teit når du ikke har 500 hk da.....
Bedre å bruke penger på noe annet
Litt fordi det er en gammel bil som snart har rullet 210.000km, så jeg renger vel med at den tar kvelden snart.acoupe wrote:men hva er det som gjør at du trenger ny clutch forresten? er den du har gåen?
Og mest pga at jeg skal montere på shortskift, og da må vel clutchen også oppgraderes?
Hørtes jo bra utwormy wrote:Jeg har nå runda 245000, og har fortsatt orginal clutch.. Så de holder litt
Denne ville jeg kjøpt, høres knall utBlackDragon07 wrote:Men hva med denne i stedet?
Spec kevlar clutch med lettvekt enkeltmasse aluminium/magnesium svinghjul