Servostyring

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
Stiandyb

Servostyring

Post by Stiandyb »

Hei!

Jeg driver og sliter litt med servopumpen til bilen min, jeg har prøvd å lufte den 4 ganger nå og det kommer små bobler å litt skum hver gang. Når jeg fyller opp på max å kjører bare spruter det utover hele motorrommet og alt. Den har blitt mye bedre en den var i begynnelsen, men bråker fortsatt litt i enkelte svinger. Jeg tror ikke pumpen er gåen fordi jeg har prøvd 2 andre pumper også, kan jo vær reima men den er jo nesten ny. Er det noen spesiell måte å lufte Corrado Servoer ? Jeg får det vertfall ikke til, å det plager meg noe sinnsykt!! Bruker forresten sikkelig servopumpeolje fra møller, ikke noe bingo shit her i gården! :P

Takknemmelig for all hjelp! :oops:
- Stian Dyb-Sandnes -
* 1989 Corrado g60 *
Kisseg60

Re: Servostyring

Post by Kisseg60 »

Tror ikke det er noen spesiellt med servo systemet på corrado vs andre biler.

Kan jo si hva jeg gjør når jeg lyfter servo. (har gjort det noen ganger nå :roll: )

fyller opp beholder med olje. Motor ikke i gang.
jekker opp forakslinger og svinger frem og tilbake mange ganger og etterfyller når det trengs.
så starter jeg motoren mens forhjulene fortsatt er over bakken og gjør det samme.
Da pleier det å bli bra.
Stiandyb

Re: Servostyring

Post by Stiandyb »

Kisseg60 wrote:Tror ikke det er noen spesiellt med servo systemet på corrado vs andre biler.

Kan jo si hva jeg gjør når jeg lyfter servo. (har gjort det noen ganger nå :roll: )

fyller opp beholder med olje. Motor ikke i gang.
jekker opp forakslinger og svinger frem og tilbake mange ganger og etterfyller når det trengs.
så starter jeg motoren mens forhjulene fortsatt er over bakken og gjør det samme.
Da pleier det å bli bra.
Skal prøve dette når jeg står opp i morgen :)
- Stian Dyb-Sandnes -
* 1989 Corrado g60 *
Post Reply