hvor har dere koblet på "T"stykket?

Moderator: Moderators
Hva skal det kull filteret rense?ASD wrote:Nei Neiden skal festes til en vakum slange. UFOen du ser på bildet er en vakum ventil som går til kull filteret, som ligger under luftfiltere. Du kan se luftfilterboksen ned til høyre. og dempertårnet til venstre
Akkurat. Og det er den som sitter under luftfilteret, bak lykta på en måte?Kristaafa wrote:Den livsfarlige bensindampen som dannes i tanken din
Ja. Om du ikke har den ser du liksom et "hull" under luftfilteret i karosseriet. Der skal den sitte så vidt jeg vet.BlackDragon07 wrote:Akkurat. Og det er den som sitter under luftfilteret, bak lykta på en måte?Kristaafa wrote:Den livsfarlige bensindampen som dannes i tanken din
Okok, da vet jeg hva du/dere menerwormy wrote:Ja. Om du ikke har den ser du liksom et "hull" under luftfilteret i karosseriet. Der skal den sitte så vidt jeg vet.BlackDragon07 wrote:Akkurat. Og det er den som sitter under luftfilteret, bak lykta på en måte?Kristaafa wrote:Den livsfarlige bensindampen som dannes i tanken din
Tok å lufta corradoen idag og lurer på om jeg har koblet på t-stykke til ladetrykksmåleren feil?!Kristaafa wrote:Bensintrykksregulator?
Er vel ikke det som er på bildet men...
Min er koblet med t-stykke på den vakumslangen som går inn på framsida av innsuget, men du kan vel koble den på hvilken som helst vakumslange, med unntak av den som går til ECU.