HAHAHA, det er det råeste
Tusen takk, gutter! Nå ble jeg glad nå!! Bikker snart over her.. hehe.. men som Cato sier - jeg gir meg f*** ikke!!
Her er litt jeg skrev tidligere i dag på VACN-forumet:
Vel. Kroppen er smånummen og er vel egentlig over den verste kneika, den kom i går. Bare jeg holder meg aktiv, ved bevegelse (aka "Trim for eldre" eller hopp & sprett) eller litt lett hjerneaktivitet, tor jeg det skal gå forholdsvis greit.
Jeg er DRITTLEI smaken av kaffe og har nikotinplaster på siden jeg er så dum at jeg egentlig røyker. Benytter anledningen til å slutte
Skvetter til ved den minste lyd, for det piper når jeg får meldinger (men bevares, fortsett!!) og når det kommer nye oppgaver på skjermen.
Har litt høye skuldre, men ikke noe som en god og lang massasje kan fikse når bilen endelig er min
Det skal i grunnen MYE til for at dette skal gå i dass. Sitter på 100mb linje i et kontorbygg som er ekstra sikret strømmessig pga en bedrift som holder til i førsteetasjen. Kjører konkurransen på Win 2003 server uten noen tenkelige tilleggsprogram (hva het det igjen nettverks...?), og forum, fb og MSN på laptopen min ved siden av. Har den tidligere så omtalte musen parkert trygt i et hjørne,slik at det skal MYE til for å skumpe borti den og da skyve markøren utenfor bildet.
Det det står på er kun det fysiske meg. Hvor lenge holder jeg? Blir koordinasjonen min etterhvert så korka at jeg taster på 1 når jeg mente alternativ 2? Den som venter får se
.....ser jammen også ut til at jeg lider av litt "munndiaré...