En oppdatering, håper det er av intrs
Da Corradon var ferdig demontert, var det donor bilen sin tur, som nevnt tidligere bare
rulla 96000km, nesten for galt å slakte, men slank ble den!
Når ALT på bilen var demontert, så starte jeg å pusse opp deler, en møkkajobb
Men resultatet ble ikke så værst om jeg får si det selv.
Pussa opp alt, å bytta alle foringer til Powerflex foringer.
Overhalte alle Calipere, nye lager, ja alt nytt.
Så var det motoren sin tur, alt så egentlig overaskenede bra ut, men når ting først er av,
så bytta jeg tettniger, slipa å polerte ventiler, slipa inn seter, ja overhalte toppen.
Snedig topp på VR6`n, dårlig med forbrenningskammer gitt
Ferdig satt sammen igjen, alt i metal pakkninger, planen er at det skal tåle litt juling.
Bytta også alt på Register da det er en svakhet på VR6, syke priser, røk nesten
2000kr bare på skinner å strammere
men godt å vite at alt er nytt.
Bynner å se enden her, lakkerte alt matt svart vamebestandig lakk, liker matt svart jeg
Litt gull detaljer må man ha
Oljeretur te turbo`n, må ta hensyn til drivaksling, jeg brukte et langt rør som dere ser, funka bra.
Plata te Oljekjølern, Mocal til VR6.
Som dere ser ble det trangt, men det løste jeg med 90 grader på Oljeslanger.
Så slik er ståa no idag, alle deler er klar til montering, både bak å forstilling.
Venter på Dyser fra C2 (315ccm), så får jeg satt sammen resten av innsuge, men
ellers er alt klart til å sette inn.
Kom gjerne med kommentarer, eller spørsmål om det er noe dere lurer på