![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Husker du hvor mye det kom på totalt med toll og alt?
Kjørt på bane siden du mangler et gir?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hvis du skal ha ny girkasse så si ifra, da kan vi kanskje bestille sammen? (hvis du skal ha fra bbm)
Moderator: Moderators
Var mk3 golf 16v kasse - sikkert montert i passat osv fra samme tidsalder også.JohnnyCorrado wrote:var det den Passat-kassa du monterte her for en stund siden?
da er det i allefall krefter i sving når kassene spises
Tja... Det flytter seg brukbart og lager litt lyd..BlackDragon07 wrote:Du har ikke litt for mye moment i bilen siden både kasse og stag tar kvelden?
E85 krever ca 30-40% større dyser. Bilen min er mappet for 333cc dyser (ca 250cc originalt).. Så jeg kjører da med 440cc dyser - som er ca 32% større enn 333cc.. Om det ble forståelig..VAG wrote:hehe.. krefter i motoren din skjønner jeg![]()
ser du fyller E85... har du gjort noe spesielt med motoren for å kjøre på det?
Ja, merker det med temperatur.. Ved 25 grader ute og mye hard kjøring blir ikke bilen varm i det hele tatt! Vanntempen er 80 grader som alltid, maks oljetemp jeg har hatt er 96... Stort sett ligger den rundt 80, som er da termostaten åpner! Men får nå se på rudskogen...Kisseg60 wrote: Det er mange fordeler med å kjøre på e85.
Lavere pris. Mer effekt. Den brenner med lavere tempratur en bensin. og dermed blir motor litt kaldere og mer effekt.
Pumpa er nesten ny original, så den blir til den dør. Slanger er på to-do-når-penger-strekker-til-lista.. De gamle er fortsatt i ok stand.Kisseg60 wrote: Skal man gjøre det på proff måten så bør man bytte pumpe og slanger da spriten
spiser det opp over tid.