Page 5 of 15
Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 28 May 2009, 07:20
by glennern
Eirik, Takk for photoshoot

Gleder meg Big time til å se de.
Jeg bytter ikke nei...hehe
Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 28 May 2009, 07:34
by BlackDragon07
Er ikke tilhenger av for mye styling, men må si at dette eksemplaret var/er smoooooth

Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 28 May 2009, 16:11
by Eirik
Bare hyggelig Glenn!
BlackDragon07 wrote:Er ikke tilhenger av for mye styling, men må si at dette eksemplaret var/er smoooooth

ER

Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 28 May 2009, 23:51
by Oekern
Utrolig pene felger !
Og wow, kjempe pen tweak på baklampene

Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 03 Jun 2009, 14:33
by glennern
Da fikk jeg brukt bilen en dag med nye "sko" før motor begynte å kødde
Ingen komp. i sylinder nr 3.
Toppen er ute og levert til Ski Motor Verksted. Trolig en ventil som er brent. Håper jeg.
Stempel og vegger ser bra ut.
Rekker nok ikke montering før BugRun. Så G-Lader setter vi bilen til Torpern for anledningen

Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 04 Jun 2009, 13:40
by glennern
Et bilde til da

Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 05 Jun 2009, 01:27
by ultimatevw
Har ikke vurdert å bytte speil?
ødelegger bilen
Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 07 Jun 2009, 18:10
by glennern
Nå må du slappe av da...kan ikke gjøre alt på en gang vettu

Har planer, men motor og bremser skal funke skikkelig før jeg gidder å starte med det visuelle...
Lista er lang den...
Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 09 Jun 2009, 14:07
by glennern
Problem funnet!
Ventilfjær knekt
Kjøpt doble forsterka fjærer fra BBM som tåler høyt turtall over 7000RPM. Flaks for meg at Daniel hadde de liggende

Da er det bare å håpe at Ski Motorverksted klarer å bli ferdig med toppen før helgen så jeg får bilen min hjem igjen.
Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 09 Jun 2009, 17:47
by wormy
glennern wrote:Problem funnet!
Ventilfjær knekt
Trodde de orginale holdt relativt lenge jeg, men..
Siden du var vel ingen ekstrem turtallsperson når du hadde 65mm hjul?
Bra at det var såpass enkelt, da

Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 09 Jun 2009, 18:15
by glennern
Det er nok kammen min som er skylden til det.
Jeg drar ikke turtallet til mer enn rundt 5-5500 Rpm pga 65mm ladehjul.
Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 10 Jun 2009, 15:05
by BlackDragon07
glennern wrote:Det er nok kammen min som er skylden til det.
Jeg drar ikke turtallet til mer enn rundt 5-5500 Rpm pga 65mm ladehjul.
Blir det ny kam da? Hva slags kam kjører/kjørte du med?
Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 10 Jun 2009, 16:31
by wormy
BlackDragon07 wrote:
Blir det ny kam da? Hva slags kam kjører/kjørte du med?
Uten å vite noe særlig om motoren tipper jeg 268/276

Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 10 Jun 2009, 16:32
by glennern
Skal ikke bytte kam, den er bare for kvass til de fjærene jeg hadde.
Schricken 268/276 Asymentric er det
Re: Glennerns "nye" Corrado
Posted: 06 Jul 2009, 09:48
by glennern
Da begynner vi å nærme oss mål

Gjenstår et par bolter som må byttes, G-lader, samt sjekk av væsker.
Blir G-lader fortsatt dessverre da Lysholm enda ikke er mottatt.
Takker til Cato nok en gang for hjelpen. I full sving
