Husker ikke hva dette het, men håper du skjønte hva jeg mente hehe

Moderator: Moderators
Takk! Kan prøve detOekern wrote:Ang mfa så husker jeg og ha opplevd noe liknende. Min viste noen tall og noen - -.
Mitt problem løste seg etter at batteriet var frakoblet en liten stund (Da p.g.a stereo greier) og når jeg koblet på batteriet
igjen var mfa helt fin.. Vet ikke om jeg bare hadde veldig flaks
Okei, skjønner sann cirka siden jeg lå under dashbordet her en dag å så at rattstammen går ned, å går inn mot midten av bilen i en vinkel, og der kan det hende der mangler en tann eller noeBlackDragon07 wrote:Hadde det problemet på min forrige, hørte med et verksted og de fant ut at det var, husker ikke helt hva det/den het, men der selve rattstammen møter et eller annet, der var det knekt av en "tann" som gjorde det til at man fikk den dødgangen. Han mente at det vil koste rundt 13000kr å få dette reparert.
Det er en kobling etter den vinkelen du har sett som går inn på tannstaget.KrissHansen wrote:Okei, skjønner sann cirka siden jeg lå under dashbordet her en dag å så at rattstammen går ned, å går inn mot midten av bilen i en vinkel, og der kan det hende der mangler en tann eller noeBlackDragon07 wrote:Hadde det problemet på min forrige, hørte med et verksted og de fant ut at det var, husker ikke helt hva det/den het, men der selve rattstammen møter et eller annet, der var det knekt av en "tann" som gjorde det til at man fikk den dødgangen. Han mente at det vil koste rundt 13000kr å få dette reparert.
Takk begge to! Jada, det stemmerBlackDragon07 wrote:NIIIIIIIIICCEEEEEEE![]()
![]()
Pene felger altså![]()
Har du takluke i glass? (gjennomsiktig)
195/40 på 9"Oekern wrote:Dekk-strekk sa du?