Prosjekt "NoName"
Moderator: Moderators
Re: Prosjekt "NoName"
Snøete og glatte veier med ny motor som skal innkjøres. hmm.. lett og få herligheten på høyre rev. da men.
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Re: Prosjekt "NoName"
Hehe, jeg har iallefall ikke hatt noe problemer med det. Bare å holde gassen såpass løst at du ikke bruker kompressor-gasspjeldet.. (De på verkstedet mente det var 2 stykker iallefall, og gasspedalen blir jo hardere ca. midtveis, så det høres riktig ut).
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
Re: Prosjekt "NoName"
når man har under 200 hk er det ikke så vansklig nei. Men Tom har vel nærmere 300/350 hk ? og DA, er det ikke så lett lengre, hehe
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Re: Prosjekt "NoName"
Tror ikke det er mer enn 300, uten at jeg vet alt for mye om denne kombinasjonen.. En del mer en våre g60'er er det, men tror det fortsatt er mulig å holde den på veien, må kanskje bare være enda mer forsiktig 

- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
Re: Prosjekt "NoName"
Og holde den på veien går jo. Vi snakker om at det er lett og få høyre rev. på en motor som har kanskje en 300 gamp på vinterføre. Noe som ikke er bra da den må innkjøres....
Men for all del. Er man forsiktig går det meste.
Veldig gode nyheter forresten. Gleder meg stort til og se og høre beistet på treff !
Men for all del. Er man forsiktig går det meste.
Veldig gode nyheter forresten. Gleder meg stort til og se og høre beistet på treff !
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Re: Prosjekt "NoName"
vel ang effekt så VET jeg ikke noe som helst annet enn at motoren er bygget for å klare opp mot 500HK.
og jeg vet om en som har bygget det samme som meg men da med 272hk på 0,76bar.
og jeg kommer nok til å kjøre min på ca 1,17bar...
såå, derfor regner jeg med et relativt greit resultat.. men jeg tør ikke si noen faste tall
da har jeg forresten bestillt nye plugger, og forsåk på oppstart skjer i morgen(torsdag) etter jobb
og jeg vet om en som har bygget det samme som meg men da med 272hk på 0,76bar.
og jeg kommer nok til å kjøre min på ca 1,17bar...
såå, derfor regner jeg med et relativt greit resultat.. men jeg tør ikke si noen faste tall

da har jeg forresten bestillt nye plugger, og forsåk på oppstart skjer i morgen(torsdag) etter jobb

Re: Prosjekt "NoName"
Oooh, alt jeg leste var at man fikk 250-270 med en 2.0 med lysholm.. Men det var vel med standard ladehjul, da
Lykke til

Lykke til

- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
Re: Prosjekt "NoName"
http://www.youtube.com/watch?v=zySTOvVw2cU <-- Der ser du 2L 16V Lysholm med 272hk ved 11psi ~ 0,76Bar
- jonasfritsch
- Posts: 149
- Joined: 14 Jul 2008, 11:49
- Location: oslo
Re: Prosjekt "NoName"
hei tom. jeg har bestilt meg en performance box. en slik data logger. med den skal det være mulighet for å måle effekt, så om du ønsker så kan du jo kontakte meg så kan vi jo se hva tornado'n din duger til. skal ikke ha noe for det. (eller, en lite sittepå tur kanskje
)
men det kreves at du vet EKSAKT vekt på bilen og at du har et tørt, stort sted å teste på.

men det kreves at du vet EKSAKT vekt på bilen og at du har et tørt, stort sted å teste på.
-Vw Corrado G60 Club Sport
-Vw Corrado VR6 Cup Car
-Vw Golf 04 TDI Pacific
Corrado; there is no substitute

-Vw Corrado VR6 Cup Car
-Vw Golf 04 TDI Pacific
Corrado; there is no substitute

Re: Prosjekt "NoName"
hmm, det kan være interesant det, men jeg tviler på at noe slikt finner sted FØR sommeren neste år 

- jonasfritsch
- Posts: 149
- Joined: 14 Jul 2008, 11:49
- Location: oslo
Re: Prosjekt "NoName"
hva vil g-tech måling si?
sjekk i allefall ut
http://www.performancebox.co.uk
her finner du alt om den. kan brukes til å teste 0-100, effekt i bil (på hjula og på svinghjulet), bruke som logging system, rundetid/ splitt tid teller, kompass, g-måler. osv osv. genial liten dings som lages av racelogic
ambefales på det sterkeste hvis man driver med racing.
sjekk i allefall ut
http://www.performancebox.co.uk
her finner du alt om den. kan brukes til å teste 0-100, effekt i bil (på hjula og på svinghjulet), bruke som logging system, rundetid/ splitt tid teller, kompass, g-måler. osv osv. genial liten dings som lages av racelogic

ambefales på det sterkeste hvis man driver med racing.
-Vw Corrado G60 Club Sport
-Vw Corrado VR6 Cup Car
-Vw Golf 04 TDI Pacific
Corrado; there is no substitute

-Vw Corrado VR6 Cup Car
-Vw Golf 04 TDI Pacific
Corrado; there is no substitute

Re: Prosjekt "NoName"
vel det måtte jo skje før eller siden, sååå.... Nå er det liv i den da enn om litt fuskete 
http://www.youtube.com/watch?v=x-ZvzakzRwI
WEE!

http://www.youtube.com/watch?v=x-ZvzakzRwI
WEE!