Page 3 of 3
Re: Bolln`s Corrado G60
Posted: 04 Feb 2010, 20:13
by bolln
Ron wrote:Legg ut noen nye bilder da
sann såg motor rommet ut i går!
men i dag er de tilgrisa av olje å piss. har en oljelekkasje som spruta vilt omkring i motorrommet:P
lekkjer ikkje på tomgang kun under kjøring eller kun når ej får ladetrykk
Re: Bolln`s Corrado G60
Posted: 04 Feb 2010, 20:15
by bolln
noen som vet når kjølevifta skal slå seg inn? skal ikkje der være 3 nivå?
mi si start på over 92 ca. ente med at den kokte over. men skjer kun på tomgang
he skifta thermobrytern
skifta vannpumpe å thermostat for 2 daga sia.
Re: Bolln`s Corrado G60
Posted: 05 Feb 2010, 00:16
by crab
Pent motorrom mr.H!
Har du forresten det siste hjulet til tannreimstingen liggende fremdeles?
Glemte å hente det sist jeg var hjemme
Re: Bolln`s Corrado G60
Posted: 05 Feb 2010, 12:50
by bolln
crab wrote:Pent motorrom mr.H!
Har du forresten det siste hjulet til tannreimstingen liggende fremdeles?
Glemte å hente det sist jeg var hjemme
takker;)
jessda ligge forsatt i hylla=)
Re: Bolln`s Corrado G60
Posted: 05 Feb 2010, 14:40
by Kristaafa
Er vel to-stegsvifte på Corrado, når de slår ut avhenger vel av hva slags temp termostaten din slår ut på?
Husker ikke de originale tallene i hode, men 92 og 100 kan vel være riktig. Sjekk termostaten om det koker, mulig den ikke åpner skikkelig.
Re: Bolln`s Corrado G60
Posted: 05 Feb 2010, 15:33
by bolln
Kristaafa wrote:Er vel to-stegsvifte på Corrado, når de slår ut avhenger vel av hva slags temp termostaten din slår ut på?
Husker ikke de originale tallene i hode, men 92 og 100 kan vel være riktig. Sjekk termostaten om det koker, mulig den ikke åpner skikkelig.
hm skjekka litt i sta ka ti vifta starta. starta på ca 95 faktisk. themostaten åpna seg på ca samme temp som vifta.
95 er no litt i de drøyaste lage vel for vifta skal starte?
temperaturen forsatte å stige me etter 95. slo av motoren når den nærma seg 100.
men når ej er ute å kjøre så lige tempen på rundt 85 grade.
så vist ej sette på en thermostat som åpner seg før en den orginale, så vil vifta me gjer de?
Re: Bolln`s Corrado G60
Posted: 05 Feb 2010, 16:16
by BlackDragon07
Prøv med en 82temp. Har det på min og vifta begynner før 90(mener jeg å huske)
Re: Bolln`s Corrado G60
Posted: 05 Feb 2010, 16:44
by bolln
BlackDragon07 wrote:Prøv med en 82temp. Har det på min og vifta begynner før 90(mener jeg å huske)
hm ok. har en liggandes. stikke i skifta thermostaten no ej da:P
Re: Bolln`s Corrado G60
Posted: 06 Feb 2010, 01:05
by bolln
bolln wrote:BlackDragon07 wrote:Prøv med en 82temp. Har det på min og vifta begynner før 90(mener jeg å huske)
hm ok. har en liggandes. stikke i skifta thermostaten no ej da:P[/quotd
da ej va frammekomend på lokale. satt den fra mej å lot den stå litt på tomgang. men no kokte den ikkje, sto 10 min på tomgang:P eller temperaturen for ikje over 100grade. men forsatt litt høgdt.
så fekk tetta noe oljelekkasje å styr.
men noen som har en god grunn for at bilen får for mye bensin når ladetrykke kjem?
akkuratt skifta tilbake til orginal ladehjul.fpr. å chip.
kan fpr forårsake, at ej får formye bensin?vist den e defekt?
Re: Bolln`s Corrado G60
Posted: 24 Feb 2011, 15:59
by bolln
Lenge sia her har vert noen oppdateringer her no. grunn corradoen e bruksbil å¨starter å går til en hvert tid no, som den har gjort nesten de siste halv året no.
Men vil berre opplyse at her ikkje blir noen meir oppdateringer i denne tråden lengre.
Kjem til å lage en ny tråd om ca 2 veke+-, så kanskje folk har lyst til å følge med på:)
litt meir spennende proskjet å virka som ingen i norge har prøvd på corrado før:)
Kanskje noen får lyst til å gjer det sjølv:)