Page 2 of 2

Re: bensintrykksregulator

Posted: 19 May 2010, 12:26
by g60
hva skjer og hva oppnår man med å sette i 328cc dyser,og om man gjør det er det da noe mere man må ta hensyn til eventuel forandre på??
grunnen til den str på dyser er at jeg har det liggende..fulgte med den delebilen jeg hadde..

Re: bensintrykksregulator

Posted: 19 May 2010, 12:32
by Polo Classic
g60 wrote:hva skjer og hva oppnår man med å sette i 328cc dyser,og om man gjør det er det da noe mere man må ta hensyn til eventuel forandre på??
grunnen til den str på dyser er at jeg har det liggende..fulgte med den delebilen jeg hadde..
Uten noe andre endringer får du mindre effekt, mer utslipp, ødelagt katalysator osv

Du må ha chip som justerer dysetidene, så du ikke får mer bensin enn du trenger. Hjernen skjønner ikke at dysene er større

Re: bensintrykksregulator

Posted: 19 May 2010, 12:36
by g60
skjønner..og hva er kostnaden på en slik chip og hva får man DA ut av dette??(hehe..hører selv at dette er masete spørsmål,men prøve å lære noe og :wink: )

Re: bensintrykksregulator

Posted: 19 May 2010, 12:46
by Polo Classic
Kommer jo an på hva annet man gjør. Man setter jo ikke inn større dyser fordi man vil ha mer effekt, men man setter inn større dyser fordi man har trimmet såpass at de gamle ikke klarer å gi nok bensin lenger

Re: bensintrykksregulator

Posted: 19 May 2010, 13:02
by g60
jeg skjønner..glimrende polo..takker for svar :D

Re: bensintrykksregulator

Posted: 23 May 2010, 13:26
by ildmar
Kan noen bekrefte om denne er "lik" den orginale på corrado?
http://webshop.nordicturbo.dk/products/ ... uItemID=44

Re: bensintrykksregulator

Posted: 23 May 2010, 13:43
by Mouh
den er ikke fysisk lik nei...

Re: bensintrykksregulator

Posted: 23 May 2010, 16:26
by ildmar
så det blir ikke bolt on altså?

Re: bensintrykksregulator

Posted: 23 May 2010, 18:07
by Mouh
ikke med den der..