Page 2 of 2
Re: tennplugger
Posted: 24 May 2010, 18:14
by alex
Tja, kan være det og. Men den har et evig høyt bensinforbruk og. Brukte 1/2 tank på 200 km hvor jeg og en kompis hadde konkurranse om å kjøre med lavest l/km. Jeg vant, med 15.0l/100km.
Så jeg har en hunch om begge deler. Den går på rundt 1100 rpm når den er kald, men etter å ha blitt kjørt litt ligger den på 1700-1900
Re: tennplugger
Posted: 24 May 2010, 18:23
by bolln
alex wrote:Tja, kan være det og. Men den har et evig høyt bensinforbruk og. Brukte 1/2 tank på 200 km hvor jeg og en kompis hadde konkurranse om å kjøre med lavest l/km. Jeg vant, med 15.0l/100km.
Så jeg har en hunch om begge deler. Den går på rundt 1100 rpm når den er kald, men etter å ha blitt kjørt litt ligger den på 1700-1900
skjekk ladespenninga på batteriet da=)
bør være over 13.8 volt.
Re: tennplugger
Posted: 24 May 2010, 18:24
by bolln
bolln wrote:alex wrote:Tja, kan være det og. Men den har et evig høyt bensinforbruk og. Brukte 1/2 tank på 200 km hvor jeg og en kompis hadde konkurranse om å kjøre med lavest l/km. Jeg vant, med 15.0l/100km.
Så jeg har en hunch om begge deler. Den går på rundt 1100 rpm når den er kald, men etter å ha blitt kjørt litt ligger den på 1700-1900
skjekk ladespenninga på batteriet da=)
bør være over 13.8 volt.
de kan skape at den bruka veldig mye bensin.
evt lekkaskje før lambdaen.
Re: tennplugger
Posted: 24 May 2010, 18:26
by alex
Batteriet er ikke noe problem. Det er helt nytt.
Re: tennplugger
Posted: 24 May 2010, 18:27
by alex
Så en film om en ISV som var ødelagt. Og turtallet mitt er stabilt, varierer ikke. Er bare jævla høyt.
Re: tennplugger
Posted: 24 May 2010, 19:19
by bolln
alex wrote:Så en film om en ISV som var ødelagt. Og turtallet mitt er stabilt, varierer ikke. Er bare jævla høyt.
vel vist du ikkje har en vakum lekkasje.
vist det du sej at turtalle er stabilt. kan no du berre justere de ned tomgangen=)