Prosjekt "NoName"
Moderator: Moderators
Re: Prosjekt "NoName"
vel da har jeg fått svar fra BBM, og de har ikke mulighet til å lage noe..
så da må jeg se å få ræva i gir og fikse meg et ledningsnett og Digifant
så da må jeg se å få ræva i gir og fikse meg et ledningsnett og Digifant
bahh
Det var noe utukt ymse da !

Det var noe utukt ymse da !
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Kjedelig dette, men bra du fant ut av hva det var så fort, istedenfor månedsvis med feilsøking uten resultat. Det medfører jo dessverre ganske ofte at man går lei sine prosjekter.

ja det er jo klart, men jeg må si at jeg begynner og bli litt lei all den motgangen jeg har hatt så langt...Kristaafa wrote:Kjedelig dette, men bra du fant ut av hva det var så fort, istedenfor månedsvis med feilsøking uten resultat. Det medfører jo dessverre ganske ofte at man går lei sine prosjekter.
vel i all denne motgangen så er det hvertfall NOE positivt..
Stylingen min er nå annkommet Vestlendets hovedstad, og sendes over til meg i morgen
Stylingen min er nå annkommet Vestlendets hovedstad, og sendes over til meg i morgen

Morrrooo
Er så utrolig spent på hvordan den ser ut

Er så utrolig spent på hvordan den ser ut

(er det nå jeg skal holde kjeft??Mouh wrote:vel i all denne motgangen så er det hvertfall NOE positivt..

.....(sorry, måtte bare, gleder meg på dine vegne da

Kid-Rado!
Du Jon du Jon 

din misunnelse lyser så bra igjennom.. bare fortsett og fornekt det dujon wrote:(er det nå jeg skal holde kjeft??Mouh wrote:vel i all denne motgangen så er det hvertfall NOE positivt..
Stylingen min er nå annkommet Vestlendets hovedstad, og sendes over til meg i morgennei trokke det
), syntes du nevnte noe om noe positivt jeg,
![]()
![]()
![]()
.....(sorry, måtte bare, gleder meg på dine vegne da)

Re:
trenger jeg si merejon wrote:ha ha!Mouh wrote: din misunnelse lyser så bra igjennom.. bare fortsett og fornekt det duskulle egentlig ha skrivi no mer her, men blei helt satt ut av latterkrampe jeg nå

ja, men da tror jeg vi må flytte diskusjonen over til off topic (for ikke å spamme ned hele prosjeckt tråden din
)

Kid-Rado!
Nytt ledningsnett og hjerne er på vei til min postkasse med express over natten så jeg antar at jeg har det her i morgen en gang..
og Styling ble sendt fra Bergen i dag
og Styling ble sendt fra Bergen i dag

da har jeg mottatt ledningnettet og er nå i full gang å bytte