Da er jeg en av de 5wormy wrote:Hehe, ser du på felgefargetråden min, skulle man tro det er under 5 aktive.. (Kan velge 2 alternativer, 5 stemmer er brukt..)
The Oblivion
Moderator: Moderators
-
BlackDragon07
- Posts: 2346
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
jeg er en av de som ikke har svart på spørsmålet ditt, men det er da jeg syns du skal velge det DU vil ha og ikke bry deg om det andre mener 
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Enig i den Mouh 
Glenn
Ønsker meg ny Corrado :-/
Medlem av eldrerådet
Ønsker meg ny Corrado :-/
Medlem av eldrerådet
-
BlackDragon07
- Posts: 2346
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Fornuftig sagtMouh wrote:jeg er en av de som ikke har svart på spørsmålet ditt, men det er da jeg syns du skal velge det DU vil ha og ikke bry deg om det andre mener
Det sto mellom to farger, men de fleste som omlakkerer går stort sett for en farge og det var en av grunnene til at jeg har bestemt meg for den fargen som det nå blir.
Men syntes det er litt gøy å se hva andre på forumet mener
You see?
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
-
BlackDragon07
- Posts: 2346
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Noen som vet hva temperaturen på luften ut av g-laderen er? (før intercooleren)
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Det kommer vel helt ann på temp på lufta som kommer inn g-laderen fra filteret.

-
BlackDragon07
- Posts: 2346
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Normal ute temp på 20 grader
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
-
BlackDragon07
- Posts: 2346
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Ingen som vet?
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Har ikke en nøyktig tempratur, men svaret er VARMT, ble virkeligBlackDragon07 wrote:Ingen som vet?
overasket over den tempraturen den G-lader`n har av seg. Om man ser på hele
konstruksjon til g-lader`n så sier det jo sitt.
Bra du skal oppgradere cooler, for den originale er virkelig bare møkka.
Om du ska lakke bilen din, så ville jeg gått for original-farga du har, den var jo bare rå-fin!
Se for deg den blank å fin, uten stein-sprang å riper, nice
Blir mye-mye billigere å lakkere å, inni dører osv stikker av med mange kroner.
-
BlackDragon07
- Posts: 2346
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Ja, med den orginale skal det ikke så mye til før det er en forbedringRon wrote:Bra du skal oppgradere cooler, for den originale er virkelig bare møkka.
Takk takkRon wrote: Om du ska lakke bilen din, så ville jeg gått for original-farga du har, den var jo bare rå-fin!
Se for deg den blank å fin, uten stein-sprang å riper, nice![]()
Blir mye-mye billigere å lakkere å, inni dører osv stikker av med mange kroner.
Bil uten små bulker, rust flekker og steinsprut høres nydelig ut
Vi får se hva det blir til når juni nærmer seg
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
-
Polo Classic
- Posts: 192
- Joined: 01 Dec 2006, 09:29
- Location: OSLO
- Contact:
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Er ikke så varmt man skulle tro, kaldere enn tilsvarende for en turbo, men ja, den orginale intercooleren på Corrado er latterlig.Ron wrote:Har ikke en nøyktig tempratur, men svaret er VARMT, ble virkeligBlackDragon07 wrote:Ingen som vet?
overasket over den tempraturen den G-lader`n har av seg. Om man ser på hele
konstruksjon til g-lader`n så sier det jo sitt.
Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
NO SPEAKERS,
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
-
BlackDragon07
- Posts: 2346
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Men tror du det overstiger 250 grader?Polo Classic wrote:Er ikke så varmt man skulle tro, kaldere enn tilsvarende for en turbo, men ja, den orginale intercooleren på Corrado er latterlig.
Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
-
Polo Classic
- Posts: 192
- Joined: 01 Dec 2006, 09:29
- Location: OSLO
- Contact:
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Nei er du gal.BlackDragon07 wrote:Men tror du det overstiger 250 grader?Polo Classic wrote:Er ikke så varmt man skulle tro, kaldere enn tilsvarende for en turbo, men ja, den orginale intercooleren på Corrado er latterlig.
Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
Når jeg kjørte med åpen boostreturn var det ikke noe problem å holde hånden foran utblåset. Holder seg nok under 100 grader.
En kompis kjørte med 68 hjul på G40 og logget innsugstemp, og den var sjeldent over 71 grader med FMIC (Fullgass i 20 min på motorveien)
NO SPEAKERS,
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
-
BlackDragon07
- Posts: 2346
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Regnet med at det ville ha en veldig høy temp serru, men dette var langt mindre enn det jeg trodde.Polo Classic wrote:
Nei er du gal.
Når jeg kjørte med åpen boostreturn var det ikke noe problem å holde hånden foran utblåset. Holder seg nok under 100 grader.
En kompis kjørte med 68 hjul på G40 og logget innsugstemp, og den var sjeldent over 71 grader med FMIC (Fullgass i 20 min på motorveien)
Takk for hjelp
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
Re: (The Ressurection of) The Oblivion
Var dette jeg mente med konstruksjon av lader`n.Polo Classic wrote:Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
Mulig på tomgang, men etter 4 runder på ACR (4km lang), å med olje-temp på 120grader, så kan jeg garranterePolo Classic wrote:Når jeg kjørte med åpen boostreturn var det ikke noe problem å holde hånden foran utblåset. Holder seg nok under 100 grader.
at jeg kunne glatt ha tina en frosen And så varm var lufta ut av G-lader`n
(Blåste slangen ut av lader`n i biter å var nedi med hånda, derfor jeg vet at lufta er sykt varm)
Å der ser dere kor viktig en FMIC er, husk det er innsugstemp det er snakk om.Polo Classic wrote:En kompis kjørte med 68 hjul på G40 og logget innsugstemp, og den var sjeldent over 71 grader med FMIC (Fullgass i 20 min på motorveien)